emmyemanuelsson

Direktlänk till inlägg 31 mars 2013

Vilken/Vilka?

Av Emmy Emanuelsson - 31 mars 2013 15:30

5 SNABBA!

Pizza eller Hamburgare? - Pizza

On eller Off? - On 

Idol eller Talang? - Idol

Choklad eller Frukt? - Frukt

Pircing eller inte? - Pircing

 

Ja/Nej Frågor

Kärlek? - Ja 

Pojk/Flickvän? - Ja 

Glass? - Ja

Tuggummi? - Ja

Pengar? - Ja

Pircing? - Ja

Ägen dator? - Ja

Gitarr? - Nej

Nintendo wii? - Ja 

Playstation 3? - Nej

 

Vill ha/Vill inte ha Frågor

Piercing? - Vill ha

Nintendo wii? - Har redan

Playstation 3? - Vill inte ha

Photoshop? - Vill inte ha

Pengar? Vill ha, såklart! 

Presentkort? - Vill ha

Prenumeration på OKEJ? - Vill inte ha

Ägen dator? - Har redan

Gitarr? - Vill inte ha

Parfym? - Har nog många

100 Filmer? - Vill inte ha

Systemkamera? - Vill ha

 

En liten lista som jag gjorde nyss, när man uttråkad kan man skriva sådana hära! :) 

 

Tagen från www.google.se! Vi hörs senare. 

 

 
 
ADARAS.se

ADARAS.se

1 april 2013 02:16

Kul att läsa! :)

http://adaras.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emmy Emanuelsson - 9 april 2013 14:15

Hej! Idag är jag ledig från praktiken, om någon timme ska jag börja plugga teori till körkortet en kompis kommer till mig och vi ska plugga tsm. Skönt att vara ledig iaf! Kanske ska kolla en film medans jag väntar hehe :)     Jag vet jag s...

Av Emmy Emanuelsson - 8 april 2013 12:15


Hej igen! Ska snart börja traska mot praktiken, börjar jobba kl. 13.30. Men jag bjuder på en låt här i bloggen till er istället. Vi får höras imorgon eftersom att jag slutar så sent ikväll.   Macklemore och Ryan Lewis - Thrift Shop.   ...

Av Emmy Emanuelsson - 8 april 2013 10:45


Godmorgon! Har nyss varit upp till stan och varit på banken, var dit och beställde ett nytt kort till mig för har spärrat mitt förra som bankmannen knäckte sönder. Ska inte berätta mer om det för det är personligt och detta behöver jag bara veta varf...

Av Emmy Emanuelsson - 7 april 2013 21:30


Hej! Har kollat serie hela dagen idag, därför inte varit in här och skrivit något idag. Men nu ska jag kolla en annan film och sedan ska jag gå och sova. Men jag skriver bättre imorgon!   Denna serien har jag legat och kollat på, men vi hörs i...

EGO

Av Emmy Emanuelsson - 6 april 2013 16:00

Hejhej! Senare ska jag åka till mamma, ge hennes present jag köpte nu i veckan. Annars blir det väldigt lungt ikväll. Kolla någon film hemma och så. Inte mycket annat och skriva jag var ut igår med min pojkvän och käkade middag på bishops! Här får...

Presentation


Emmy Emanuelsson

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards