emmyemanuelsson

Direktlänk till inlägg 31 mars 2013

Mitt smink

Av Emmy Emanuelsson - 31 mars 2013 00:45

 

Denna är en Eyebrow fixing gel den är perfekt, hållbar form för ögonbrynen. Ofärgad gel för att forma och hålla ögonbrynen på plats. Snygga, omsorgsfulltformade ögonbryn lyfter hela ansiktet. Med ögonbrynsgel kan du forma brynen enkelt och exakt. Den ofärgade gelen passar även ljusa ögonbryn. Spiralborsten gör att det går snabbt att applicera och forma. Denna produkten innehåller inte några parabener eller doftämnen. Jag tycker denna är bra och rekommendera den för er därute.

 

Detta är en concealer som jag fick utav en vän till mig, dock inte hunnit testa den riktigt än. Men den är nog lika täckande som alla andra concealers. Märket är Elf.

 

Detta är den andra concealern jag har och det är den jag använder just nu, alltså denna är riktigt bra på grund utav att den täcker lätt mörka ringar under ögonen. Sedan finns denna concealern i alla olika nyanser som passar alla hudtoner. Väldigt bra enligt mig.

 

Detta är min foundation jag använder mig utav och den är från Loreal och den fungerar, kanske inte det bästa resultatet men den håller iaf sitt mått liksom.

 

Det här är en av mascaror jag använder och denna tycker jag knäcker eftersom att det är en dubbelmascara som man först applicerar vit mascara först  och sedan lägger man den svarta mascaran på den vita på fransarna och det håller en hel dag och den klumpar inte alls mycket.

 

Denna mascaran äger jag också dessutom 3 st som jag köpte billigt på flyget påväg till Spanien, men denna är inte lika bra som mina andra mascara och den förra den kostar lite mer också.

 

Min ögonskugga från Isadora, älskar den skitsnygga färger och jättebra fyra färger i en dessutom. Sedan har jag en med ljusa rosa färger med 3 st nyanser men den har jag köpt i Spanien!

 

Min ögonbrynspenna, och den äger alltså skulle aldrig använda någon annan för tycker denna är bra så att det är den jag använder mig utav det blir snygga ögonbryn och den färgen håller väldigt länge på brynen. Finns på kicks. 

 

Det här min Eye & LIp Make-Up Remover och den tar lätt bort vattenfast make-up det mörka skiktet högst upp är berikat med oljor som gör att make-upen avlägsnas lätt, det ljusa skiktet är en mild lotion och det mörka och ljusa ska blandas, bara att skaka flaskan och sedan stryka över ögon och läppar och den är superbra! går att köpa på kicks, rekommenderas. 

Detta var allt men kom gärna med förslag vad ni vill se i bloggen ;) ska sova nu snart så vi hörs imorgon! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emmy Emanuelsson - 9 april 2013 14:15

Hej! Idag är jag ledig från praktiken, om någon timme ska jag börja plugga teori till körkortet en kompis kommer till mig och vi ska plugga tsm. Skönt att vara ledig iaf! Kanske ska kolla en film medans jag väntar hehe :)     Jag vet jag s...

Av Emmy Emanuelsson - 8 april 2013 12:15


Hej igen! Ska snart börja traska mot praktiken, börjar jobba kl. 13.30. Men jag bjuder på en låt här i bloggen till er istället. Vi får höras imorgon eftersom att jag slutar så sent ikväll.   Macklemore och Ryan Lewis - Thrift Shop.   ...

Av Emmy Emanuelsson - 8 april 2013 10:45


Godmorgon! Har nyss varit upp till stan och varit på banken, var dit och beställde ett nytt kort till mig för har spärrat mitt förra som bankmannen knäckte sönder. Ska inte berätta mer om det för det är personligt och detta behöver jag bara veta varf...

Av Emmy Emanuelsson - 7 april 2013 21:30


Hej! Har kollat serie hela dagen idag, därför inte varit in här och skrivit något idag. Men nu ska jag kolla en annan film och sedan ska jag gå och sova. Men jag skriver bättre imorgon!   Denna serien har jag legat och kollat på, men vi hörs i...

EGO

Av Emmy Emanuelsson - 6 april 2013 16:00

Hejhej! Senare ska jag åka till mamma, ge hennes present jag köpte nu i veckan. Annars blir det väldigt lungt ikväll. Kolla någon film hemma och så. Inte mycket annat och skriva jag var ut igår med min pojkvän och käkade middag på bishops! Här får...

Presentation


Emmy Emanuelsson

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards